قوانین و مقررات سایت

در این صفحه شرایط استفاده از گروه آموزشی بکرینو را مشاهده میکنید.

قوانین و مقررات سایت

در این صفحه شرایط استفاده از گروه آموزشی بکرینو را مشاهده می کنید.

 از نظر حقوقی، در معاملات فروشگاه اینترنتی بکرینو، سایت BEKRINO.COM به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش دهنده  به عنوان خریدار تلقی می شوند.
خرید محصولات و استفاده شما از فروشگاه اینترنتی “بکرینو” و سفارش کالا از این پایگاه به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

خرید محصول از فروشگاه اینترنتی “بکرینو” بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.فروشگاه اینترنتی “بکرینو” ولی با هدف ارائه خدمات بهتر و آگاه‌سازی مشتریان ، خود را در بروزرسانی مداوم اطلاعات و محتویات متعهد می‌داند.فروشگاه اینترنتی “بکرینو” هیچ گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که می تواند ناشى از عواملی که خارج از سیطره مدیریت این فروشگاه می باشند (همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غیره) نمی پذیرد.فروشگاه اینترنتی “بکرینو” به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر، واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

خدمات و محتویات سایت بکرینو به نشانی  بکرینو به نشانی BEKRINO.COM، صرفا براى استفاده شخصى و غیر تجارى شما عرضه شده است. هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی خواهد داشت و هیچ فرد حقیقی، حقوقی یا سایتی به هیچ عنوان نمی تواند از اطلاعات و محتویات موجود در سایت براى فروش، تولید مجدد یا ایجاد ترافیک در سایت خود استفاده نماید. اگر مایلید از سرویس ها و محتویات سایت جهت مقاصد تجارى استفاده نمایید ، لازم به کسب رضایت از گروه آموزشی ما خواهد بود .

کاربران باید هنگام سفارش محصول مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل پر نمایند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، مسولیت این مورد با کاربر خواهد بود.مالکیت معنوی محتویات فروشگاه اینترنتی “بکرینو ” به ادرس اینترنتی BEKRINO.COM طبق قانون رعایت حقوق و مالکیت مطلقا متعلق به فروشگاه اینترنتی “’گروه آموزشی بکرینو” می باشد و هرگونه فعالیت با نام و برند آموزشی ما پیگرد قانونی خواهد داشت.

به دلیل اینکه پس از خرید محصول و ثبت سفارش لینک های دانلود در اختیار شما کاربر گرامی قرار میگیرد.تحت هیچ شرایطی امکان بازگشت وجه و برگشت سفارش خرید وجود نخواهد داشت.لذا حتما در صورتی که اطمینان کامل داشتید اقدام خرید محصول نمایید . در غیر اینصورت گروه آموزشی بکرینو هیچ مسولیتی در این مورد نخواهد داشت.